2011. április 6., szerda

Beköszöntő

Holnap lesz Gábor Miklós színművész születésének 92. évfordulója. Ehhez a naphoz igazítottam új blogom elindítását, amelynek célja az ő életének, művészpályájának fokozatos feltérképezése. Bár nem kerek az évforduló, most alakult úgy az életem, hogy lett időm erre (is). És szerintem egyébként sincs szükség sem kerek, sem nem-kerek évfordulóra ahhoz, hogy róla beszéljünk és rá emlékezzünk...

Ez év januárjában léptem be a blogolók egyre népesedő táborába. Első ilyen próbálkozásom, a Kataliszt blogja főleg klasszikus zenével foglalkozik. Nagy örömmel csinálom, sok szép visszajelzést kaptam nemcsak a blog kommentjeiben, hanem privát üzenetekben és személyesen is. Persze még dolgozni kell a terjesztésén, népszerűsítésén, ami kicsit lassan megy, de azért megy.
Remélem, ez az új blog is fokozatosan ismertté válik.

S hogy miért csinálom?
Ezt egy hosszabb írásban fogalmaztam meg, amit a könnyebb olvashatóság kedvéért kisebb, "fogyaszthatóbb" részekre osztottam. Ezek fokozatos nyilvánosságra hozatalával kezdem meg e beköszöntő után a blog érdemi részét.

Remélem, akik rendszeresen olvassák a katalisztes blogomat, ide is ellátogatnak. De bízom abban is, hogy akik először a Gábor Miklós blogot találják meg, rákattintanak a zenei blogra is, s mindkét táborból lesznek rendszeres olvasóim.

Szeretettek várok minden színház- és művészetkedvelőt. Induljunk el Gábor Miklós nyomában!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése